Söndag..

Tjabbe, sitter just nu hos mormor och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.
I fredags så blev det ju relaxen som faktiskt var en väldigt lyckad kväll även att det blev väldigt mycket stress och skit innan. Skulle ju även ha sovit hos julia till lördag men hon lämnade ju mig så jag och helena åkte hem till mormor och sov här. :) 
Igår så blev det först att åka och sola med mammi och så köpte jag och helena massa gott till kvällen, blev en hel del chips och dipp, och senare så kom även tilde. :) 
Vaknde upp bredvid tilde i morse och nu sitter jag som sagt och väntar på mammi och senare bär det av till linkan :)
Hade iaf två väldigt fina bilder sen fredags, kommer fler sen. ;)

lite mat sådär runt 5 på morgonen är ju aldrig fel har jag hört! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi sötisar! Tack för en go helg vännen! :)

2011-10-23 @ 12:32:04
URL: http://helenatornkvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0