deprimerad!

ååh, sitter och tittar på alla underbara bilder från alanya blir lite smått depp. Det värsta är ju nästan att man vet att päronen är där just nu och ska vara där i en vecka till, funderar starkt på att ta flyget dit och bo hos dom. Eller så kanske man busar till det lite och tar en sita minuten på höstlovet?! skulle ju iaf inte vara helt fel.
Fast lite glad kan jag faktiskt erkänna att jag är för när jag startade datan när jag kom hem så upptäckte jag att mitt ljud som har vart borta i flera månader är tillbaka, wohoo! Men nu ska jag väl städa lite och packa för imorgon tar man tåget hem till vimmerby tillsammans med sandra och sen på fredag darar man till ullared! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0