dålig uppdatering

lite dålgt uppdatering på senaste tiden! 
Det beror på att jag har haft lov och brukar så vara rätt dålig på att uppdatera då. Och har även haft fullt upp med att vara med min Dennis, körlektion, plugg till körkortet, vänner och en del jobb.
Har jobbat torsdag, fredag och lördag så har vart rätt slut de senaste dagarna så har bara tagit det lugnt. I fredags blev det en hemmakväll själv med päronen och i lördags efter jobbet blev det mys med Dennis. :)
Hade tänkt oss en lugn lördagkväll men slutade med att typ hela storebro IF samlades och festade galet hemma, så somnade runt 3 inatt. Sjukt att man kan känna sig bakis utav att vara uppe sent med fulla människor och en själv är nykter?
Aja nu ska jag skriva klart svenskan som ska redovisas imorgon!
puss!
ge mig sommar, sol och Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0