Never let it go

Tjenna!
Trött tjej här som tänker lägga sig i sängen och glo på tv och slappa!
Gick upp vid halv fem i morse för att ta tåg till skolan vid sex.
Skola tre timmar, naturkunskap och fixade kransar.
Runt halv tolv tog jag Sandra och Erica buss till stan för att leta lite nya kläder. Fick med mig tre toppar, tre par skor, en kjol och ett par jeansshorts hem. Mycket nöjd och nu vill jag bara ha sommar.
Hittade äntligen ett par skor som jag ska ha på balen så nu är det bara klänningen som ska fixas. :)

Vid fyra åkte Sandra och Erica hem och då passade jag på att på till köris och plugga lite. Gick faktiskt bra, och börjar närma sig nu.. :o Kom hem vid halv sju och nu är det chilla som gäller! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0