saturday night..

..var helt awesome!

Lördagen började med att jag jobbade från 10 till 2. Åkte sen hem och väntade på att man skulle bli hämtad och åka till Linkan. Skulle ju som sagt ta med amelia och gå ut för hon fyller ju 18 idag, och fick med oss två sköningar till, Felicia och Cornelia. :) Åkte väl från storebro vid 4. När vi kom fram blev det att gå ut och äta lite gott innan vi sen åkte hem till mig och började fixa oss inför kvällen. 
Blev att föra lite hos mig, har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge! :) Runt 12 någon gång började vi gå ner till platå och kvällen blev faktiskt väldigt lyckad..för de flesta utav oss! ;) 

Morgonen idag var dock inte lika underbart rolig, huvudvärken var helt sjuk och hade ingen tablett så fick lida typ hela dagen. Såg även ut som en svinstia här så blev att städa lite här innan vi åkte till ikano för att titta lite i affärerna och äta på IKEA. Resten utav dagem har jag städat och fixat. Duscha kan nog vart det skönaste på hela dagen!

nu ligger jag i en nybäddad säng med ett helt nytt påslakan och somnar snart, även att jag inte får. Måste skriva på en inlämning tills imorgon. Blir ingen sovmorgon för mig imorgon heller för har självklart bokat en körlektion imorgon på morgonen. :)

men godnatt med er!!

corneliaX2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0