Sista dagen på jobbet!

Tjenna, dåligt med bloggande men så det blir såhär på sommaren. Men nu har jag iaf vart ledig några dagar så passade på att åka till Öland och umgås med fina vänner. Började med en fin kväll med god mat och vin på stranden i byxelkrok med Sandra Erica och Klara. Sen i fredags åkte vi till böda och solade lite. Senare tog jag buss till köpingsvik där Bella var i beckas husvagn. Blev att bara ta det lugnt sen in till borgholm för att äta gott sen utgång. :) igår så blev det att bara ta det lugnt med film och självklart njuta utav solen som kom fram. :) sen tog jag buss till vår stuga för att spendera natten där. Nu sitter jag på tåget hem för sista dagen på jobbet. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0