Jullov

Hejhej, dåligt med bloggande på sista tiden men är ju som sagt jullov. Har inte hänt så mycket mer än julafton och juldagen. Julafton firades som alltid hemma hos mormor med god mat, släkt familj och självklart julklappar. :D bästa julklappen iår var kameran som jag fick utav mamma och pappa. Önskat mig en ny jätte länge så behövdes verkligen en ny. :)
 
På juldagen så blev det först att träna med felicia på morgonen och sen till mormor igen för att äta ännu med god mat. Senare på kvällen så kom tilde hit och vi började göra oss i ordning för kvällens festligheter. Blev att åka in till stan till felicia för lite förfest innan vi drog vidare till mässhallarna. Mycket bra kväll med fina vänner. Dagen efter var dock inte lika rolig, både jag och dennis låg döda hemma hos honom hela dagen och tittade på tv. :)
 
Annars har det inte hänt så mycket. Blev linköping igår med felicia, hittade dock inte alls mycket för hatar verkligen rea, finns aldrig något. Fick med mig en topp hem och en ny plånbok. :) Sen på kvällen så åkte jag in till Julia och där blev det bara chill framför tvn. :)
 
Lite bilder från juldagen. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

En liten fråga. Vad fick du för kamera? :) Jättebra bilder med den ju!! :)

Svar: http://corneliajanina.blogg.se/2013/january/nikon.html
cornelia

2013-01-09 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0