Sammanfattning på 2012!

Tänkte passa på att skriva en liten sammanfattning på lite som har hänt under 2012 innan det är dags att ställa sig i duschen och fixa inför kvällen. :)
 
 
    Sammanfattning 2012! 

  • Träffade min underbara Dennis!
  • Vart på en massa roliga 18årsfester men fina vänner. 
  • UF-mässa.
  • Fyllt 18, som man har längtat till det! 
  • Gjort premiär på krogen.
  • Fått körkort, världens lättnad!
  • Fått uppleva balen i Vimmerby.
  • Vart i Ayia Napa med bästa vänner, roligaste resan jag vart med om!
  • Haft ett sista sommarlov som mestadels bestod av jobb. 
  • Stockholmsresa med Dennis. 
  • En underbar "tadetlugntresa" till Rhodos med Dennis och hans familj. 
  • Börjat sista året på gymnasiet.
  • Äntligen fått beställa studentmössan.
  • Bokat studentkryssning.
  • Vart på ung cancergala. 
  • Tappat bort min plånbok, mycket duktigt! 
  • Blivit årets Lucia i Vimmerby, väldigt roligt och verkligen en upplevelse. 
  • Bokat resa till London. 
  • Vart ute på "krogen" på juldagen för första gången. 
  • Och nu ikväll blir det att fira in det nya året med mina fina vänner. Får väl se vad 2013 har att erbjuda! :D 
 
Det var lite utav allt jag har fått uppleva och vart med om under 2012! nu när man tänker tillbaka så har man hunnit med en hel del som man kanske inte tänkt på innan. Händer visst mycket under det året man fyller 18. :D 
 
Bildbomb passar bra nu!
 
tack 2012!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0