Snart jullov!

Hejhej, kom nyss hem efter att jag och Dennis har vart och solat. Skola idag, gjorde klart ett smycke som jag ska ha imorgon när vi ska gå modevisning för skolan på avslutningen. Vi har jobbat med ett projekt tillsammans med frisörerna. Så dom ska fixa vårt hår och smink Och vi smyckena. Kommer blir sjukt pinsamt och är redan nervös. Hoppas att blommorna på smycket håller och att man inte rullar ner för alla trappor..
Efter skolan så gick jag och tränade, som jag har vart duktig och gjort varje dag denna veckan! Måste ju göras nu innan jul så man kan få äta lite julgodis och julmat. :D

Dennis åkte nyss tillbaka till Jönköping och nu är det dags att packa allt som ska med hem över jul. Kan slå vad om att jag kommer glömma något och få åka tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0