tåg ♥

Hejsan! 
sitter just nu på tåget tillbaka till linköping. Idag så tog man tåg på morgonen till skolan, och där var vi på någon föreläsning om sex typ. haha, sjukt skön kille kan jag lova, "kuk känns så bra i munnen". ;)
Blev att ta tåg hem till vimmerby igen som vanligt på måndagar för balträning. Det går ju som det går, lite tramp på varandras fötter och så, missa lite steg och..jaa går rätt bra helt enkelt! :D 

Blev att åka och hämta klänningen som jag ska ha och sen handla med mammi. Behöver ju lite mat för att kunna överleva. Nu blir det plugg plugg och plugg för har prov i naturkunskap imorgon, såå taggad! 

Kom nyss på att jag har åkt tåg tre gånger idag också, tåg in my ♥! 


syster och bror! 
mycket snyggt val av kläder måste jag säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0