turn it down

Tjenis, fick sluta tidigt idag för vi inte hade någon engelska. Blev att åka direkt ner till körskolan för att plugga lite teori, gick faktiskt helt ok. Klarade två faser sen gav jag upp, och bokade även en körlektion tills nästa vecka. Var tvungen att ta en körlärare som jag aldrig haft innan för att den jag har haft har gått hem på mammaledighet, usch!
Mitt internet på mobilen har inte funkat på hela dagen heller, vet inte vad det är för fel men pappa skulle nog ringa telia och fråga. Iphone utan internet suger! 
Blir väl film nu och fortsätter nog med det resten utan dagen/kvällen med. Har sovit sjukt dåligt de senaste nätterna så är tröttast i världen tror jag..
Min bebis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0