On My Mind

Tjenna, ledig idag som var sjukt skönt och behövligt. För att imorgon så börjar jag vid tio och jobbar ända till kvart över nio på kvällen. Men dagen började med att jag inte trodde att jag skulle ha något liv så följde med mamma in till stan och när vi kom hem förberedde jag mig för en dag med bara en massa chillande. Men slutade med att jag fick träffa fina Bella och becka. :D efter det åkte jag till Dennis så vi kunde åka och träna och nu är jag hemma för att gå och lägga mig. En bra ledig dag helt enkelt. :D Men nu ska jag sova, natti :* Men för att jag ska kunna publicera detta inlägg måste jag först leta efter internet i denna lyan, och det är helt omöjligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0