Tisdag 10 Juli

Hejhejhej, har inte blivit så mycket bloggande för att jag inte har kunnat blogga från mobilen. Men nu så är det problemet löst så nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Även att det inte händer så mycket i mitt liv just nu för att jag typ bara jobbar så kanske set finns något att berätta. :) Sen jag bloggade sist så har det inte hänt så mycket mer än jobb iaf. Men igår så jobbade jag till sju sen åkte jag till Bella som fyllde 18 och firade henne lite, blev god mat och en massa prat. Finns väldigt mycket att prata om när man inte har kunnat träffats så mycket nu i sommar. :D tittade även på tillses min Felicia och Bellas film som vi gjorde när vi gick i nian, haha så galet kul och fula man kunde va. :D Men nu ska jag chilla lite innan jag åker och jobbar igen vid ett. :D

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1926242/images/2012/pic_4ffbf313ddf2b3783000020d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0