Baby let's get loud!

hejhej, har tyvärr inte kunnat blogga för att det inte har funkar att komma in på bloggen från mobilen. Men midsommarhelgen har vart toppen bra. Började med att åka till björkö på västkusten och fira midsommar med trevligt folk och min favorit, Dennis. :)

Igår så blev det att vila upp sig halva dagen och bara sova. Spelade även lite kubb sen åka jag Dennis och Tjonne in till Göteborg och Tjonne tog tåg hem och jag o Dennis sov på hotell. Blev en myskväll med god mat och bara ta det lugnt. Idag blev det god hotellfrulle på hotllet och sen sätta sig i bilen och åka till Ullared. Blev att gå där i några timmar bara, fick inte med mig alls mycket hem men blev lite trosor, mobilskal, deo och lite smått. Kom hem för ett tag sen och nu sitter man nyduschad i soffan med tråkig fotboll på tv:n. :)

Men snart blir det nog att gå och lägga sig för imorgon blir det nog att gå upp tidigt för promenad på morgonen sen börja jobba vid nio. :)
 
bilder på mig och min favorit från helgen. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0