Fredag 29/6

Tjenna, passar på att sitta ute i solen lite nu när man har chansen. Vid två blir det att åka in till konsum och jobba till sex. Senare ikväll blir det att mysa med dennis här hemma med ost och kex och säkert någon bra film. :)

I veckan har det inte hänt så mycket, mest jobbat faktiskt. Men igår när jag var ledig så passade jag julia och stina på att åka till Linköping och hämta lite saker i lägenheten och gå på stan. Fick med mig en topp hem och en BH och trosor. Var ju mest rea nu. :) 
 
Idag ska även resan till rhodos betalas in, och det känns sjukt bra faktiskt. Längtar något otroligt tills man får åka iväg till sol och värme. För här hemma får man ju inte så mycket sol. 
 
Men nu dör snatrt min dator, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0