On my mind!

Tjenna!
Torsdag igen och det innebär ju att det har vart praktik hela dagen. Fast dagen började med körlektion kvart i nio, börjar blir lite små nervös nu. Har ju bokat körning och det nu.
På praktiken så blev det lite begravning, både buketter, dekorationer och handblommor. Vet inte varför men känns som det har vart fullt upp hela dagen så är helt död! Slutade vid sex och då gick jag hem och dog i sängen som gulliga Bella hade bäddat så fint i morse. :)

Nu ska jag väl packa för imorgon åker jag hem för en myskväll med Bella imorgon. Och på lördag blir det metropol-takida! :D ska även träffa min favorit! :D
Livet är för underbart just nu! :D

Bild på några utav dekorationerna jag gjorde idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0