Helgen!

Helgen bestod utav öltält och jobb. Hade inte tänkt att festa i fredags men självklart kunde man inte låta bli när alla andra skulle ut. Blev 18årsfest/förfest hos nathalie sen vidare till ölis. Mådde inte så bra sen på lördagen när jag skulle upp tidigt och jobba, men jag överlevde. :)

När jag slutade jobbet så åkte jag hem och åt och sov. Åkte sen in till julia för att fixa sig för ännu en kväll på öltältet. Var en väldigt lyckad och trevlig kväll men underbart folk! :D
Jobbade igår igen och sen blev det att åka hem och fira morsdag. Började även packa lite smått till Ayia Napa för på fredag drar vi ju! :D
fortsätter lite med packandet nu så jag får med allt från linkan som jag ska ha med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0