Sitter på ett fullt tåg..

På g till linkan och hela tåget är sjukt fullt och varmt...
Min laddare funkar inte, jag vill sova och mitt busskort har gått ut.
Ville bara gnälla lite!

Annars har långhelgen vart toppen. Västervik i torsdags med Dennis, jobb på fredag sen mys och grill med Dennis. Lördag jobb till två, sen åkte jag till Bella och träffade henne lite, sjukt länge sen känns det som!
Senare träffade vi Amelia Tilde och Helena och vi skulle prata lite om resan, som det bara är 12dagar kvar till!
Planerade lite med bil mat och allt möjligt! :)

Sen åkte jag till Dennis och åt fruktsallad och tittade film. Idag har det blivit chill i solen, vart ute på promenad och grillning. :)

Hann även beställa hem två toppar och ett par skor, blev dom klackisarna som är på bilden nedanför. :D

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1926242/images/2012/pic_203381746.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1926242/images/2012/pic_203381746.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0