we are young

Hejsan!

Inte blivit så mycket bloggande på länge som ni märkt. Men har haft fullt upp känns det som. Efter att jag fått körkortet så blev det fullt upp med fix till balen som var lördags. Helt otrolig dag och tack så sjukt mycket till Tilde och Amelia som fixade frisyren och sminket. Blev verkligen jätte nöjd!
Väldigt rolig kväll och god mat på stadshotellet, helt klart oförglömlig. Igår blev det mys med min favorit hela dagen. sov rätt länge sen åkte vi och åt frulle på sibylla som var så sjukt gott. :)
Idag blev det att ta tåg från vimmerby i morse och ha nationellt i svenskan som jag missade när jag hade uppkörning. Efter skolan så gick jag och sandra och tränade sen solade vi. nu är det bara chill som gäller för orkar verkligen inget annat! :)

Om jag bara skulle kunna beskriva för dig hur mycket du betyder för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0