Fredag!

Gjorde nyss bort mig för alla som satt inne på rese. Ska ha med mig en massa kransar hem och då hade jag alla i en Ikea-påse i papper. Självklart när jag går ut från bussen så ska påsen gå sönder så att alla kranar åkte ut. Där stod jag själv och försökte komma på hur jag skulle få med mina kransar, eftersom jag har en stor väska med mig också.Såg hur alla inne på rese skrattade..usch!! Haha

Men snart blir det iaf att ta tåg hem och ikväll så blir det väl myskväll med Dennis. Vill baka pepparkakor så ska försöka se till så att vi gör det! Annars blir det väl bara lugnt och titta på tv eller något! :D nu måste jag sitta här ett tag till skämmas..

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1926242/images/2012/pic_50b88fbb9606ee4f12c4f56d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0