Om du lämnade mig nu..

Kom nyss hem från praktiken och slängt mig i sängen. Sjukt trött efter en tidig morgon och lång dag på praktiken. Skulle vara i skolan vid nio i morse men vaknade typ vid sju och kunde inte somna om. Skulle till skolan och fixa lite kransar som vi ska sälja med vårt projektarbete för att få ihop pengar. Så kom typ till praktiken vid tolv och då var det bara att sätta igång med begravning med en gång. Det är typ vad jag gjort hela dagen, och julplanteringar och lite smått. :)

Nu så blir det att börja packa allt till helgen. Ska försöka få med mig all tvätt hem så jag blir av med det. Ska väl försöka få i mig i något att äta också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0