RUBRIK

kom verkligen inte på någon rubrik och har nog suttit och funderat på det i en timma, dåig fantasi! 
Idag blev det skola, hade samhä och estet. Sen bev det att gå och träna, och tränade faktiskt sjäv för första gången i hea mitt liv. Kajsa var inte i skolan så fick träna själv. Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, håller just nu på att lägga till lite nya låtar i min julmusik-lista på spotify. Men sjukt svårt för finns ju faktiskt inte så många bra jullåtar. :O
 
Längtar till jul något otroligt nu, vill baka lussekatter, pepparkakor, leka i snön (ja jag är fortfarande som ett litet barn.). Det tråkiga är ju dock att jag kommer jobba på metropol nästan varje helg nu i december, sen så är jag ju i linkan i veckorna. :/ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0