as long as you love me

Tjenna! 
skola idag..igen! Blev historia på morgonen, hade muntlig redovisning som gick sådär. Är det något jag hatar så är det att stå framför folk och redovisa. På eftermiddagen så blev det att ha florist F och planera året hur det skulle se ut med planering och allt. Sen åkte jag och klara ner till stan för att få lite inspiration eftersom vi har ett tema som är Hunky Dory, så vi åkte ner till stan för att titta lite på deras kläder som de har. Kom hem runt halv tre eller  något och då blev det att göra något att äta sen stortäda som verkligen behövdes. Kan inte fatta hur man kan stöka till så fort som jag kan? städat idag, lika stökigt imorgon! 
Har även skrivit klart en analys på brudbuketten som jag la ut bild på igår. Så nu är den inlämnad och klar så nu blir det myskläder och någon film. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0