Godmorgon!

..här ligger jag klarvaken när jag egentligen kunde sova till nio. Ja, jag har sovmorgon idag för att jag ska ha praktik, som jag alltid har på torsdagar. Får väl se vad det blir för kul idag, men efter så blir det iaf att städa och packa.

Igår i skolan så började jag och några till i klassen med två nya kurser som var historia och florist F. Ja jag undrar också hur jag ska klara florist F men får väl ta det som en kul grej, det är typ jag och 4 till i klassen som har valt till det, och det är den svåraste florist kursen som vi iaf kan välja till.

Ja, jag har även blivit beroende utav ett spel på mobilen där man har en egen farm, det heter hay day. Verkligen ett spel som man fastnar vid. Så nu ska jag spela lite sen upp och göra min i ordning. :D

Bilder från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0