väligt dålig på att blogga..

Ja, som sagt väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Tänker alltid på att göra det men kommer alltid något ivägen eller så glömmer jag bara bort det. men iaf, idag blev det skola till elva då vi fick sluta för vår lärare var sjuk som vi skulle haft i este. Så när vi slutade så passade jag och Kajsa på att träna i en timma, som jag inte har skrivit så har jag köpt nytt träningskort. Så nu jäklar ska här tränas och måste få snygg kropp till bal och student! :) Och ja, jag har beställt min STUDENTMÖSSA!! och bokat STUDENTKRYSSNING! inte långt kvar nu, eller?
 
Efter att vi hade tränat tog vi buss till stan så jag kunde lämna tillbaka mina skor som jag köpte förra veckan. Skulle även leta nya men blev bara sugen på att köpa en massa snygg klackskor istället. Men det är väl för jag verkligen inte hittar någor höstskor som jag verkligen vill ha. så var inne på nelly nyss för att hitta ett par skor till hösten men hittade mer klackoskor som jag gärna skulle vilja klicka hem. 

men nu ska jag skriva en analys som ska in imorgon :)
 
dom här snyggingarna skulle jag gärna vilja ha hem! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0