15-04-13

Hejhej!
Helgen har bestått utav fest och bara tagit det lugnt. I fredags så var jag och Dennis hemma hos mig och tittade på let's dance och bara tog det lugnt. På lördagen så jobbade jag till två och sen åkte jag hem till Tilde och provade min balfrisyr. Blev väldigt nöjd och det kommer nog bli toppen! Sen på kvällen så åkte jag och Tilde till Bella och sen åkte vi till Felicia och "förfestade" lite innan vi åkte vidare till pumpen. Var faktiskt en väldigt rolig kväll och buggade en hel del, vet dock inte som det såg så bra ut. ;) sen igår så åkte jag och Dennis på balträning och så fixade vi även alla inbjudningar till studentfesten. :)

Idag så var jag ledig och då blev det att jobba med ett skolarbete, åka in till stan och äta lunch med bror och ut på promenad med Agnes. Sen blev det att packa och nu är jag i Linköping igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0