25-04-13

Tjenna!
Praktik hela dagen, har blivit en del begravning sen bara pysslat lite med lite buketter och småsaker. Dagen har gåt väldigt fort, och måste bara säga att jag älskar vädret. Så när jag slutade vid sex så gick jag hem och bytte om till träningskläder och gick på en promenad. Gillar inte att gå här i Linköping för det är så mycket rödljus och sånt, så man måste ju stanna hela tiden. Men blev iaf en runda på 6km. 
 
Nu blir det väl att städa och packa, för imorgon åker jag hem till byn igen. Ska jobba i helgen och tjäna ihop lite pengar! Stör även ihjäl mig på att jag går och är sugen på saker hela tinden, men måste fortsätta kämpa för jag ska nå mitt mål! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0