29-04-13

Tjenna!
Seg tjej här kan jag lova, känns fortfarande som att jag är bakis på något sätt.. Var ute i Västervik i lördags och var en sjukt rolig kväll och fick umgås med fina vänner. Började med att vi var på förfest hos Daniel och sen åkte vi vidare mit västervik. Blev en sen kväll så var inte så pigg och glad igår, mådde illa hela dagen och kunde knappt äta. Men tog tag i mitt liv och följde med bror och ellen och tittade på ett hus som de nog ska flytta in i som min morbror håller på att renovera. Sen åkte vi in till stan och åt, fick dock inte i mig så mycket..
 
orkade alltså inte åka tillbaka till Linköping igår så sov hemma, och tog tåg i morse. Och som sagt känns fortfarande som att jag är bakis, men ska allt överleva denna dagen iaf! Fick även min lön igår och det känns sjukt bra att äntligen ha lite pengar igen! :D 
 
Och min balklänning är äntligen klar så ska hämta den i veckan! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0