Go Go Go

Åååh är så sjukt sugen på en macka men ost på, men nej tyvärr så får jag inte äta det eftersom jag provar på LCHF. Sjukt jobbigt för en som älskar bröd och kolhydrater överhuvudtaget. Men man börjar se skillnad och det är det väl värt? Men har bestämt mig för att jag får unna mig något litet varje helg, men då måste jag träna på ett eller annat sätt. Men håller på att leta lite efter något bröd som jag kanske skulle kunna få äta och hittade något som heter oopsiesbröd som man alltså får äta. tror inte jag har smakat det innan så tänka jag skulle få mamma till att baka det åt mig så jag kan få äta något slags bröd. :) tycker faktiskt det ser helt ok ut..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0