Helgen

Hejhej! 
Ligger i sängen och håller på att somna typ..Helgen har vart lugnt och vart i Linköping och myst med Dennis. Han kom hit i fredags och då blev det att äta god mat och sen titta på tv. I lördags så jobbade jag mellan 10-15 sen så blev det mat och senare gick vi på bio. Gick och tittade på Studentfesten, började typ tjuta och fick gåshud när jag såg när de sprang ut och tog studenten. Åhh, helt sjukt att det är så kort tid kvar tills det är min tur. 
 
Men idag så blev det att gå upp tidigt för att ha balträning vid nio. Både jag och dennis var sjukt ofokuserade och orkade inte typ så både blev irriterade och jaa, orkade inte. Efter träningen så ble vdet jobb igen, har alltså fått hoppa in och fått jobba där jag har praktik. Tackar inte nej till pengar!
När jag slutade så gick vi hem och gjorde tacos och sen så skulle dennis ta buss tillbaka till Jönköping. Då gick jag och solade och sen gick jag en liten promenad. :)
 
Nu ska jag sova, så godnatt med er! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0