Skoltrött!

SKOLTRÖTT X 1000! 

Orkar verkligen inte med skolan och kan inte koncentrera mig ett dugg.. Helt sjukt vad skoltrött man blir utav att veta att man har så mycket annat roligt framför sig. Tror även att jag håller på att bli sjuk,eller så vill jag bara det? Men har ont i kroppen och känner mig as seg. Men har nyss haft förhör på historian, och det gick faktiskt bra. Nu ska vi fortsätta och skriva på uppsatsen som skulle handla om något under 2:a världskriget. Jag har då valt att fördjupa mig i slaget i Pearl Harbor, väldigt intressant område men orkar verkligen inte skriva, bättre att plugga hemma.. Men nu ska jag iaf ge det en chans och ska lyckas! :)
 
Såhär taggad är jag på att sluta skolan! 
Skolavslutning 2011
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0