Dålig uppdatering!

Hejhej! Vart rätt dålig på att blogga sen vi kom hem från London. Men har haft lite att stå i. Eller rättare sagt så har jag skrivit cv:n och letat jobb som skulle passa. Har även ändrat lite planer, eller lagt till en reservplan. Hade ju tänkt stanna i linkan efter studenten och jobba, men nu har både jag och Dennis blivit mer sugna på att dra till Kalmar/Öland. Mycket mysigare där tycker jag! Så har sökt typ alla blomsterbutiker som finns där och även fik, affärer och kiosker. SÅ SNÄLLA GUD, GE MIG ETT JOBB, ELLER IAF ETT SOMMARJOBB!

Nu sitter jag iaf i skolan och ska ha historia, skit trött och vill bara hem. Känner mig ful, äcklig, blek och ont i huvudet..alltså en bra dag? Ge mig ett jobb som sagt så tar jag mer än gärna studenten nu!

Liten bild på min finfina studentmössa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0