Sportlov

Hejhej, ja som rubriken säger så har sportlovet äntligen börjat. Har inte planerat något speciellt. Men några dagar har ju redan gått och har vart i Jönköping från i söndags tills idag, känns som att jag verkligen mycket hellre hade stannat i Jönköping än att åka hem. Hade iaf några mysdagar med Dennis, blev film, god mat, bowling och en sväng på stan. :) och efter lite om och men så har jag bytt balpartner så nu ska jag gå balen med min Dennis istället. :)

Imorgon så blir det att träna med Tilde, och även försöka hinna med att klippa mitt hår och prova balfrisyr. Senare på kvällen så blir det myskväll med finaste vänner med god mat och massvis med prat. :)

Godnatt, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0