Torsdag

Tjatja!
La mig nyss i sängen och tänkte snart be Dennis ringa så man kunde prata lite. Idag så har jag vart hos Amelia och tolkat bakom Mimmi, sjukt länge sen jag ens satt på en häst. Senare så blev det iaf att åka in till stan och sola, som verkligen var behövligt och även köra ett pass på gymmet i en och en halv timma. Blev att köra rygg och armar/axlar. Jag som aldrig brukar köra armar är alltså helt död i armarna, och har även träningsvärk i benen sen gårdagens pass.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att köra ett pass på gymmet igen. Sen så kommer Dennis hem och då blir det att gå och prova frack till balen och sen ha fredagsmys. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0