vad för balfrisyr?

Hejhej!
Ligger just nu i sängen och funderar på vad jag vill ha för balfrisyr?
Hade ju tänkt att ha uppsatt så håret föll bakåt men det funkade inte som tänkt så vet inte vad jag vill ha.
Hade ju uppsatt förra året och om jag ska ha uppsatt iår så vill jag ju inte ha något
som liknar den jag hade förra året. Sitter och söker på google hela tiden i hopp
om att hitta en frisyr som jag fastnar för. Så har försökt samla ihop lite frisyrer som jag
fastnat lite för. Önskar att någon bara kunde komma och säga till mig vad jag ska ha för frisyr! 
 
Lite förslag på vad jag skulle kunna tänka mig..
 
Den jag hade förra året..
  
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilka snygga frisyrer du har hittat och vilken vacker frisyr du hade förra året. Jag skrev faktiskt i förra veckan om lite bröllopsfrisyrer och idag om studentfrisyrer, kanske är det några du skulle falla för? Du hittar dem i vår blogg, samt en hel del annan inspiration för ditt hår.

Ha en toppenvecka och lycka till med frisyrletandet!

2013-05-06 @ 16:48:16
URL: http://loshar-online.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0