2:a Januari

Hejhej, Sitter och försöker få ner ett någolunda bra CV så att man kanske kan få iväg några ganska snart. Har dock ingen aning om hur man skrivet ett bra så var tvungen att ladda ner en mall, hehe. Är väl ganska klar tror jag så ska bara lägga in lite bilde rpå blomsterarbeten som jag har gjort och sen prova dra ut ett så man ser hur det ser ut.
Senare får man väl se vad som händer, hade tänkt att träna men Julia skulle träna nu och var så fast med CV:t så kunde inte gå ifrån. Så får köra lite på min balansboll sen, och köra ett konditionspass imorgon.  
 
Senare vet jag inte riktigt vad som händer, men skulle vilja gå ut och prova kameran lite ute. Så får väl se om man kanske tar tag i att gå ut en sväng senare. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0