Portfolio

Hejhej! 
Skola idag, var stressad som bara den för var tvungen att göra klart alla begravningsarbeten till portfoliet som ska in imorgon. Tränade efter skolan och köre ett riktigt ben och rump-pass så lär ha träningsvärk imorgon. Men fter träningen så tog jag buss till tannefors för att lämna CV till en blomsterbutik där och även till en annan blomsterbutik i stan. Lät som man iaf kanske kunde få lite inhopp och det skulle verkligen behövas lite pengar i denna flickans plånbok just nu! Håller nu på med portfoliet till skolan och passade även på att beställa hem bilder till portfoliet som jag ska ta med och visa upp i butikerna jag har lämnat CV. 
 
Snart dags att plocka i ordnign lite och lägga fram lite saker till London. :)
bilden som togs när jag blev vald till lucia. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0