Praktik!

Haft praktik idag, började vid tio som alltid och hade inte så
mycket att göra idag. Blev någon sogdekoration, buketter,
träna på kistdekoration tills imorgon och fick även öva på att skirva kort.
Håller också på att göra ett portofolio med begravningstema i skolan,
så kände att jag ska börja ta kort på alla mina arbeten och göra till ett riktigt
portfolio som jag sen kan använda när jag söker jobb. Sökt jobb som bara den 
nu, sökt på både plantagen, IKEA, blomstertoreget och blomsterbutiker i stan. 
Som tur är kommer jag få lite jobb på praktiken i vår för
min handeldare ska flytta och iväg. Så ska jobba på söndag. :)
 
Nu blir det att packa för imorgon åker jag hem och på lördag ska
man iväg och äta med dennis släkt. Sen åker jag tillbaka till linkan
på lördagskväll eller söndagsmorgon. :)
 
sämst att arbeterna aldrig blir lika bra på bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0