Trött tjej!

Sjukt trött tjej, vet dock inte varför men är ju fortfarande lite sjuk så kan ju vara därför. Sjukt stökig lägenhet som måste städas men har ingen ork. Massa disk, två väskor att packa upp, julsaker att städa bort. Suger! vill bara flytta här ifrån nu, flytta ihop med min dennis och få inreda en större och finare lägenhet. 
Och om det är någon som kanske ska börja studera eller något här i linköping i höst så kommer min lägehet som jag har nu bli ledig. så bara att säga till om man är intressarad. 25 kvadrat, takvåning, och passar perfekt om man bara ska studera och bo själv. :)
 
Men iaf, idag så blev det praktik igen, blev att fortsätta att göra om lite i butiken. Gjorde även en kistdekoration och begravningsbuketter och dekorationer. Gjorde även lite buketter till helgen. slutade vid sex och då blev det att gå direkt hem och laga lite mat, orkar inte handla något nytt när jag ändå ska hem i helgen. Men blir nog inte att åka hem förs lördag för imorgon så kommer nog Dennis hit och då blir det mys och bara ta det lugnt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0