Typ lagt ner det där med blogg..

Ingen aning varför eller hur det kom sig men  har bara inte kännt för att blogga eller typ inte haft något att berätta.Eller ja, jag hade en sjukt bra bal, en sjuuukt bra student, bästa jag vart med om kan man ju lugnt säga! Men nu så jobbar jag verkligen konstant, har inget liv så kan knappt ens träffa mina vänner. Träffar man någon man känner så är det någon som kommer och handlar utav mig på konsum. 
 
Yes, så roligt liv har jag just nu..
Söker även lite jobb i Norge för jag och Dennis drar oss nog dit i Höst för att träna pengar för att sedan kunna resa och göra allt vi vill. Som är väldigt mycket. Kan faktiskt säga att det var skönt att skriva av sig lite, även att det inte var så intressant och det är förmodligen inte ens någon som är inne på bloggen längre. :) 
 
Men ska iaf försöka komma igång lite och besrätta om mitt otroligt roliga liv. :D 
Har även flyttat he och lämnat min lägenhet i Linkan. Mycket sorgligt och kan inte rikgit fatta att skolan och linkan är slut..
 
 
Klippt av mitt hår också, om det är intressant! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0