050313

Hello!
Skola till elva idag, hade samhäll och skulle börja skiva på vår uppsats som ska in om två veckor. Försökte mig allt på att börja jobba i skolan men funkar dock inte igår klass. Och är så sjukt skoltrött så hoppas typ på att bli sjuk så man får vara hemma.. Då är det illa!
Efter skolan så blev det iaf att åka ner till partyworld för Sandra skulle avbeställa sin klänning och jag skulle titta efter väska. Och när vi var där så såg jag att de hade fått in en sån klänning som jag skulle ha och har beställt. Och eftersom min klänning har två färger så var min första tanke.. Ska jag ha den där? Men sen när jag fick prova den och fick på
mig den så var den jätte fin och verkligen speciell i färgen. längtar tills jag får hem min!! Hittade dock ingen väska så får vänta lite för de skulle få hem fler under mars.

Eftersom jag inte vill lägga ut själva klänningen så får ni bara se färgen. Den är typ lila/blå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0