10-03-13

Hejhej! La mig nyss i sängen i linkan efter en lugn helg. Blivit lugn fredag. Lördag blev det Vimmerby en vända och sen hem till Dennis. Tog en springtur och tog en sväng förbi solariet. Senare till melodifestivalen blev det att äta plankstek. Fortfarande lika glad att Robin vann. ;)
Idag blev det att fixa oss och sen åka till linkan med mamma och pappa för skulle ha balträning vid fyra. Gick väl skapligt, känns dock inte som man lär sig något nytt. Blev även att köpa några biljetter till dansen som vi som dansade fick till förköp. Åkte och handlade lite med mamma och pappa efter, och Dennis tog buss till Jönköping. Och nu så har jag äntligen landat i sängen. :)

Håller nog på att bli sjuk också. Sov med öppet fönster inatt så vaknade med ont i halsen. Har börjat att må illa om nätterna också, men bara på helgerna lustigt nog? Hade ju så när jag var liten och brukar vara för att jag är nervös för något, antagligen skola, bal och studenten just nu. Sjukt jobbigt och onödigt!
Nu ska jag iaf försöka börja läsa en ny bok som jag köpte idag och prova på kesella och hallon. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0