13-03-13

En dag tills man fyller år! Borde jag längta eller se fram emot det? För det gör nog inte jag, en födelsedag på praktiken, inga paket, och fyller 19. Inte så mycket att hurra för. Men men, får hoppas på en godistårta och kanske något paket i helgen. :)

Idag så blev det skola till tre. Hade historia och florist f, känns inte som
Man gör så mycket. Men på historian håller jag och Kajsa på men en rätt så stor uppsats och på florist så håller jag ju på att planera min bordsdukning. Har fixat det sista på buketten och håller nu på att bestämma blommor. Gjorde mat när man kom hem och nu så städar jag. Men lat som jag är så måste jag ta en liten rast då och då. Kanske därför det tar så lång tid, och för att det är så sjukt tråkigt och trött som bara den på denna lille lägenheten. Nu så såg jag också att det är exakt 20 dagar kvar tills vi åker på studentkryssning, borde kanske börja tagga lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0