18-03-13

Sjukt seg dag kan jag lova! Började med att jag var uppe halva natten för jag inte hade någon väckarklocka och vågade inte somna. Upp tidigt för att åka till skolan, så jag har vart sjukt trött hela dagen. Började iaf med att vara i skolan någon timma innan vi åkte ner till Nettans Salong där vi skulle skylta i hennes fönster. Skulle framhäva ett viss märke och vara samtidigt som vi skulle få in påsk. Blev faktiskt nöjd mer min grupps resultat, men fick dock ingen bra bild på det. När vi var klara där så åkte vi till skolan och åt och fortsatte dagen med lite projektarbete. Fixade även nedräkning till studenten som vi satte upp i korridoren, Längtar som bara den!!
När vi slutade så åkte jag och Emma ner till stan och köpte löshår till mig, blev perfekt och behövs nog inte ens klippas. Ville ju bara ha löshåret för att få tjockare så syns inget på längden. 
Efter det så gick jag till Partyworld, där jag köpt min balklänning och mätte längden med skorna så de kunde sy upp den. 
Slog i mitt lår i en stol idag också, så är helt svullen och har ett blåmärke, gör sjukt ont!! 
 
Nu så ska jag fortsätta med samhälls-uppgiften som ska in imorgon. Skulle bara vilja sova, men men! :) 
 
Så vackert, och är taggad som bara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0