27-03-13

Hejsan!
Skola idag som vanligt. Hade historia på morgonen och där tittade vi typ
bara på film och svarade på några frågor. När vi fick lunch vid elva så fick jag
reda på att vår lärare som vi skulle ha på florist var sjuk och vi hade inte fått några blommor.
vi fick sluta vid 11. Då gick jag och tränade en timma och sen så blev det att åka hem och plugga. Skickade nyss in florist-uppsatsen som skulle in idag och nu tänkte jag skriva
lite på historian som ska in på söndag. Har även packat lite för åker
hem på lov, och det ska bli helt otroligt sköönt! 
 
Och när vi var i Jönköping i måndags så hittade jag perfekta
skorna till studenten! vill ha dom ,så ge mig pengar så
jag kan få köpa dom tack!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0