3:e Mars

Helt sjukt var snabbt tiden går, redan mars och det innebär att jag snart
fyllet år, eller är ju 11 dagar kvar. Känns dock inte lika kul att fylla 19,
helt meningslös ålder. Men även att åldern känns meningslös så
betyder inte det att man inte har en önskelista, har inte så mycket på den, men kanske lite 
dyrare saker. och sånt som är så tråkigt att betala och köpa själv. :)
 
Önskelista

-Löshår
-Fixa naglarna
-Smink
-Slinga håret
-Balväska
-Hörlurar
 

Ja, det är nog det. Kommer iaf inte på något mer nu som jag önskar mig. Och slinga håret är jag typ
desperat efter att göra. Mitt hår gör mig så sjukt deprimerad med min fula utväxt och gula fläckar. 
Löshår vill jag ha till balen för mitt hår ska bli tjockare och lättare att hanskas med, det kanske är långt men sjutk lent och tungt så allt man gör går bara ur. 
 
Från lilla Cornelia till en "stor" Cornelia. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0