Helgen

Hejsan!
Helgen har vart lugn och skön. I fredags så blev det att åka och träna med Amelia runt fem. Sen efter det så blev det att åka hem och "fira" mig lite. blev mat, tårta och lite paket. Fick ett par Svea tygskor som jag har önskat mig, pengar och smink. Så för pengarna så ska jag köpa löshår. Utav Dennis fick jag ett jätte fint halsband, och utav hans föräldrar fick jag ett typ "armband" som man har på överarmen och har telefonen i när man tränar, så man kan lyssna på musik. Och utav dom så fick jag även hörlurar. precis vad jag önskat mig och behövligt! :)

Igår så blev det att åka in till stan och träna med Amelia vid tio, blev mage och lite rygg. Sen så åkte jag och Dennis hem till honom och blev en lugn dag/kväll med god mat och fick paketen utav hand föräldrar då. Fixade även inbjudngarna till studenten, diktig han är mig lille pojk. :)
 
Idag så tog vi tåg till Linköping vid tjugo över tolv för vi hade balträning vid fyra. Åkte hem till lägenheten innan och lagade lite tacos och sen gick vi till träningen. Sjukt otaggad och vill bara kunna dansen nu och ha bal. Har fått hem min klänning också, eller den är i butiken. Så imorgon så ska jag ner dit och prova med skorna och mäta hur mycket som behövs sys upp. Ska nog gå ock köpa löshår då också. :)
 
Nu är det dags att ta tag  i pluggandet på uppgiftern som ska in på tisdag, kan inte göra annat än att älskar samhäll! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0