I väntan på tåget

Sitter på rese i Vimmerby nu och väntar på tåget tillbaka till Linköping. Åkte hem igår för att jag skulle hämta tvätt och kakpengar, men känner att det var sjukt onödigt för mamma skulle ändå föra över dom till kortet.

I skolan igår så blev det att ha historia och sen florist f. Fick prova på att göra lite på det arbeten som vi ska göra senare i maj. Kändes väl sådär, men blommorna kändes rätt. Provade även att göra servett-ringar som jag också ska ha till min dukning. Sen när jag kom hem så blev det att ta en springtur och sen sova.
Idag ska jag ha praktik och ska börja planera lite skyltning inför påsk, sen får man väl se vad mer för kul man får göra. :)

Bild på servett-ringen jag gjorde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0