01-05-13

Hej 1:a maj!
Valborg var väl helt ok, var nykter och körde men var kul iaf. Var först i Vimmerby och grillade med fina vänner och hade det trevligt. Sen runt halv tolv så åkte vi mot metropol, och följde med in för orkade inte åka hem och bara glo. Typ inget folk men det blir ju vad man gör det till, så stod att dansade nykter hela kvällen..stel som satan! Haha

Men åkte hem vid två när det stängde, och då körde jag även på en död grävling som låg mitt i gatan. Haha skulle väja men slutade med att jag körde på den ist.. Men körde hem lite folk till Vimmerby sen hem och sov.
Nu sitter jag ute och njuter utav solen, vill ju inte vara blek till student och bal!! Och idag är det exakt en månad kvar tills balen är, känns sjukt och är verkligen inte redo!!

Senare ikväll blir det nog att åka bort till mormor och mäta lite på min studentklänning som hon ska sy upp lite. Inte lätt att vara kort kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0