02-05-13

Hejhej!
Praktik hela dagen, har haft fullt upp med att få upp alla nya varor och skylta om i hela butiken. Så jag tror inte jag har rört en snittbloma på hela dagen. Men kul var det och kul att få upp lite nya saker. Slutade vid sex och då blev det att gå hem och laga mat och nu plugga. Sjukt mycket i skolan nu, känns som att allt ska in nästa vecka.. 
Tog iaf buss till Linkan idag, skulle ju vart tåg men det var inställt. Sov som en stock kan jag lova och tycker synd om hon som satt brevid mig. Skulle inte bli förvånad om jag satt och snarkade. :)
 
Måste hinna packa idag också,men först blir det att skriva lite på projektinlämningen som ska in på måndag, och försöka fortsätta med powerpointen på florist F som också ska in på måndag. Blir nog en hel del plugg i helgen.. Men imorgon kommer mamma och hämtar mig efter skolan och då blir det att åka och hämta min balklänning och sen hem och mysa med min fina pojkvän. :D 
 
Var kaos på praktiken i morse, och typ hela dagen, men ge cornelia lite tid med det så fixar det sig. ;) Tråkigt att folk hann handla utav det jag hade ställt fram innan jag tog kort..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0